Detail Projektu
Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov.
Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu výrobcu a produktov, čo je základ pre vznik ďalších nových subbrandov a produktov. Vizuálny štýl opisuje prirodzené postupy a guráž značky. Základom sa stala výrazná kopýtková typografia a tradičný tvar farmárskej ceduľky, ktorý tvorí logo značky. S tým sa flexibilne pracuje naprieč celou komunikaciou značky a produktov.
Project Detail
The new design of the KRAVA&Company brand was created by unifying visual communication, which can improve recognition, communication of the brand & products.
It practically and visually separates the communication of the manufacturer and products, thereby providing the basis for the creation of other new sub-brands and products. The visual style describes the natural processes and guts of the brand. The basis is a distinctive serif typography and the traditional shape of a farm sign, which forms the brand’s logo. This is used flexibly across all brand and product communication.
Marketinger
Prezentácia Projektu
Autor designu
patrikcaky© design
Design vizuálnej komunikácie
Pracujem v Bratislave, Slovensko
design@patrikcaky.sk