![](https://patrikcaky.sk/wp-content/uploads/2024/02/2xtypeface-Bloggin.png)
Články // Articles
Prípadové štúdie // Case Studies
Design značky MILEVA PILATES, ktorá patrí Dorke, trénerke pilates, vychádza z myšlienky zdravého a aktívného života. Cítiť sa skvele, vo svojom tele.
Už od čias pokreslených školských lavíc som vedel, že design dokáže oveľa viac, než len jednoducho vyzerať. Dokáže vytvoriť emóciu, hodnotu alebo
www.dargaj.sk Webová stránka pre značku DARGAJ WOOD je kľúčová digitálna aplikácia značky, ktorá spája katalóg produktov, prezentáciu služby a kontaktné informácie. Jednoduchú
www.bockova.sk Landing page pre Účtovníctvo Danka Bočková bola vytvorená pre potreby digitálnej komunikácie služieb a značky firmy. Webová stránka sa skladá z
Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Zvedavosť a chuť tvoriť ma neopúšťa a asi preto som poctivo celý rok sedel
HMYZOMLSKY je projekt slovenskej akadémie vied a spoločnosti Scientica s.r.o., pre ktorý som mal tú česť navrhnúť design novej značky a nastavenie
Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia
Design webovej stránky pre eventového poradcu Milana Kováčika. Nosnou myšlienkou pri tvorbe designu stránky bol folder, zakladač informácií, skúseností a kontaktov. Ideu
Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva
Design značky Účtovníctvo Danka Bočková bol unikátny proces, ktorý vznikol z jednej sponky. Pri rozprávaní o novej značke som sedel v kancelárii
Visual Identity 4 Visual Artist. Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity
Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Inšpiráciu a skvelé nápady ktoré využívam pri práci získavam zo šťastného a nevšedného života
Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu
Design vizuálnej identity pre LaLaLu kidscafé, prvá kaviareň z kórejského konceptu “kidscafé” v nákupnom centre Parndorf, Rakúsko. Identita kombinuje poznateľnosť, učenie tvarov
Nová značka obytných campervanov KARAFUN, ktorá s dobrodružstvom a zábavou vznikla z claimu značky. Kombinuje písmo inšpirované cestami, hippies tvarmi & farebného
Od prvého strihu až po dlhoročnú spoluprácu. Kombináciou ostrihaním písmena B na E & barber/hiphop kultúry vznikla nová značka pre Erika Bartoviča,
Personal identity pre fotografa Matúša Zeťaka, ktorá kombinuje symbol foťáka a písmena T & odvážnu typografiu, odkazom na jeho charakteristickú osobnosť a
Módna značka fiber-optic oblečenia YMYW z Las Vegas v USA bola vytvorená kombináciou jednoduchej rotácie a digitálného štýlu, ktorá reprezentuje produkty a
![](https://patrikcaky.sk/wp-content/uploads/2023/01/logo-repeat-grid-1.png)
Značky nikdy nezomrú.
-
Design©
-
Logo©
-
Identita©
-
Značka©
- Design©
- Logo©
- Identita©
- Značka©
![](https://patrikcaky.sk/wp-content/uploads/2024/06/design-price-offer-hand-1099x1536.png)
Cenová ponuka©
5 krátkych otázok, podľa ktorých Vám pripravím cenovú ponuku.
Tvorím značky ktoré dokážu odprezentovať vaše podnikanie, produkty a organizácie.
Kombináciou designu & vizuálnych pravidiel vytváram vizuálnu komunikáciu.
Dlhoročná práca v reklamných / marketingových agentúrach, z ktorej sa stala remeslo a lifestyle, ktorý milujem a žijem.