© Patrik Čaky, Portfolio Website of my Works, Ideas & Insights in Graphic Design

patrikcaky logo // štúdio vizuálnej komunikácie

Patrik Čaky // design vizuálnej komunikácie

Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Zvedavosť a chuť tvoriť ma neopúšťa a asi preto som poctivo celý rok sedel

Design značky DESTINO, cestovnej kancelárie pre golfové a zážitkové výlety. Inšpiráciou procesu bolo cestovanie, ktoré som vizuálne navrhol do tvaru kompasu, strelky,

HMYZOMLSKY je projekt slovenskej akadémie vied a spoločnosti Scientica s.r.o., pre ktorý som mal tú česť navrhnúť design novej značky a nastavenie

Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia

Design webovej stránky pre eventového poradcu Milana Kováčika. Nosnou myšlienkou pri tvorbe designu stránky bol folder, zakladač informácií, skúseností a kontaktov. Ideu

Design značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše. Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky,

Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva

Design značky Účtovníctvo Danka Bočková bol unikátny proces, ktorý vznikol z jednej sponky. Pri rozprávaní o novej značke som sedel v kancelárii

Visual Identity 4 Visual Artist. Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity

Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na

Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Inšpiráciu a skvelé nápady ktoré využívam pri práci získavam zo šťastného a nevšedného života

Design značky Vesantech je odkazom na vývoj lipo vitaminov a zdravý život. Symbolom zdravých vitamínov značky Vesantech sa stala iniciála V, ktorej

Redesign značky nemusí znamenať zahodenie starého a tvorbu nového, ale aj úprava starého k lepšiemu. Základom redesignu značky GROTTO bolo zjednotenie vizuálnej

Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu

Design vizuálnej identity pre LaLaLu kidscafé, prvá kaviareň z kórejského konceptu “kidscafé” v nákupnom centre Parndorf, Rakúsko. Identita kombinuje poznateľnosť, učenie tvarov

Design značky lízingovej spoločnosti RS LEASE, ktorá prenajíma rušne na Slovensku a v Českej republike. Vytvoril som písmo “Rolling Stock Regular”, ktorého

Nová značka obytných campervanov KARAFUN, ktorá s dobrodružstvom a zábavou vznikla z claimu značky. Kombinuje písmo inšpirované cestami, hippies tvarmi & farebného

Od prvého strihu až po dlhoročnú spoluprácu. Kombináciou ostrihaním písmena B na E & barber/hiphop kultúry vznikla nová značka pre Erika Bartoviča,

Personal identity pre fotografa Matúša Zeťaka, ktorá kombinuje symbol foťáka a písmena T & odvážnu typografiu, odkazom na jeho charakteristickú osobnosť a

Módna značka fiber-optic oblečenia YMYW z Las Vegas v USA bola vytvorená kombináciou jednoduchej rotácie a digitálného štýlu, ktorá reprezentuje produkty a