Patrik Čaky // Logo – Design – Identity

Články // Articles

Prípadové štúdie // Case Studies

Design značky MILEVA PILATES, ktorá patrí Dorke, trénerke pilates, vychádza z myšlienky zdravého a aktívného života. Cítiť sa skvele, vo svojom tele.

Design značky BIOTECO pre medzinárodnú spoločnosť, ktorá pomocou technológie skvalitňuje životné podmienky. Inšpirácia pri tvorbe značky vychádza z kombinácie technológie, procesu a

Už od čias pokreslených školských lavíc som vedel, že design dokáže oveľa viac, než len jednoducho vyzerať. Dokáže vytvoriť emóciu, hodnotu alebo

www.dargaj.sk Webová stránka pre značku DARGAJ WOOD je kľúčová digitálna aplikácia značky, ktorá spája katalóg produktov, prezentáciu služby a kontaktné informácie. Jednoduchú

www.bockova.sk Landing page pre Účtovníctvo Danka Bočková bola vytvorená pre potreby digitálnej komunikácie služieb a značky firmy. Webová stránka sa skladá z

Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Zvedavosť a chuť tvoriť ma neopúšťa a asi preto som poctivo celý rok sedel

Design značky DESTINO, cestovnej kancelárie pre golfové a zážitkové výlety. Inšpiráciou procesu bolo cestovanie, ktoré som vizuálne navrhol do tvaru kompasu, strelky,

HMYZOMLSKY je projekt slovenskej akadémie vied a spoločnosti Scientica s.r.o., pre ktorý som mal tú česť navrhnúť design novej značky a nastavenie

Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia

Design webovej stránky pre eventového poradcu Milana Kováčika. Nosnou myšlienkou pri tvorbe designu stránky bol folder, zakladač informácií, skúseností a kontaktov. Ideu

Design značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše. Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky,

Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva

Design značky Účtovníctvo Danka Bočková bol unikátny proces, ktorý vznikol z jednej sponky. Pri rozprávaní o novej značke som sedel v kancelárii

Visual Identity 4 Visual Artist. Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity

Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na

Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Inšpiráciu a skvelé nápady ktoré využívam pri práci získavam zo šťastného a nevšedného života

Design značky Vesantech je odkazom na vývoj lipo vitaminov a zdravý život. Symbolom zdravých vitamínov značky Vesantech sa stala iniciála V, ktorej

Redesign značky nemusí znamenať zahodenie starého a tvorbu nového, ale aj úprava starého k lepšiemu. Základom redesignu značky GROTTO bolo zjednotenie vizuálnej

Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu

Design vizuálnej identity pre LaLaLu kidscafé, prvá kaviareň z kórejského konceptu “kidscafé” v nákupnom centre Parndorf, Rakúsko. Identita kombinuje poznateľnosť, učenie tvarov

Design značky lízingovej spoločnosti RS LEASE, ktorá prenajíma rušne na Slovensku a v Českej republike. Vytvoril som písmo “Rolling Stock Regular”, ktorého

Nová značka obytných campervanov KARAFUN, ktorá s dobrodružstvom a zábavou vznikla z claimu značky. Kombinuje písmo inšpirované cestami, hippies tvarmi & farebného

Od prvého strihu až po dlhoročnú spoluprácu. Kombináciou ostrihaním písmena B na E & barber/hiphop kultúry vznikla nová značka pre Erika Bartoviča,

Personal identity pre fotografa Matúša Zeťaka, ktorá kombinuje symbol foťáka a písmena T & odvážnu typografiu, odkazom na jeho charakteristickú osobnosť a

Módna značka fiber-optic oblečenia YMYW z Las Vegas v USA bola vytvorená kombináciou jednoduchej rotácie a digitálného štýlu, ktorá reprezentuje produkty a

Značky nikdy nezomrú.

  • Design©
  • Logo©
  • Identita©
  • Značka©

Cenová ponuka©

5 krátkych otázok, podľa ktorých Vám pripravím cenovú ponuku.

Tvorím značky ktoré dokážu odprezentovať vaše podnikanie, produkty a organizácie.

Kombináciou designu & vizuálnych pravidiel vytváram vizuálnu komunikáciu.

Dlhoročná práca v reklamných / marketingových agentúrach, z ktorej sa stala remeslo a lifestyle, ktorý milujem a žijem.