Články // Articles
Prípadové štúdie // Case Studies
Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Zvedavosť a chuť tvoriť ma neopúšťa a asi preto som poctivo celý rok sedel
Warning: Undefined array key „button_class“ in /data/9/8/981ec8a8-82f4-46f5-997c-20d7f6a5413b/patrikcaky.sk/web/wp-content/plugins/premium-addons-for-elementor/includes/class-premium-template-tags.php on line 1009
Design značky DESTINO, cestovnej kancelárie pre golfové a zážitkové výlety. Inšpiráciou procesu bolo cestovanie, ktoré som vizuálne navrhol do tvaru kompasu, strelky,
HMYZOMLSKY je projekt slovenskej akadémie vied a spoločnosti Scientica s.r.o., pre ktorý som mal tú česť navrhnúť design novej značky a nastavenie
Obalový design pre Lipozomálne vitamíny od značky Vesantech, pre ktoré som vytvoril variabilný package design, ktorý dokáže odprezentovať nové produkty a balenia
Design webovej stránky pre eventového poradcu Milana Kováčika. Nosnou myšlienkou pri tvorbe designu stránky bol folder, zakladač informácií, skúseností a kontaktov. Ideu
Design značky KLIQ pre eshop prémiových alkoholických nápojov vznikol z inšpirácie typografických etikiet a tvaru fľaše. Vytvorením ligatúry “Li” vznikol symbol značky,
Pod značkou DARGAJ WOOD vzniká nábytok vysokej kvality materiálom a spracovaním. Pri tvorbe symbolu značky som čerpal inšpiráciu v stodole plnej dreva
Design značky Účtovníctvo Danka Bočková bol unikátny proces, ktorý vznikol z jednej sponky. Pri rozprávaní o novej značke som sedel v kancelárii
Visual Identity 4 Visual Artist. Personal branding pre vizuálneho umelca Maroša Šestáka, ktorému som vytvoril značku a nastavil vizuálnu identitu. Idea identity
Design značky pre rezervačný a prezentačný nástroj APPONIO, ktorý užitočne pomáha podnikaniu a službám s rezerváciou zákazníkov a prezentáciou svojich služieb na
Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu. Inšpiráciu a skvelé nápady ktoré využívam pri práci získavam zo šťastného a nevšedného života
Design značky Vesantech je odkazom na vývoj lipo vitaminov a zdravý život. Symbolom zdravých vitamínov značky Vesantech sa stala iniciála V, ktorej
Redesign značky nemusí znamenať zahodenie starého a tvorbu nového, ale aj úprava starého k lepšiemu. Základom redesignu značky GROTTO bolo zjednotenie vizuálnej
Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu
Design vizuálnej identity pre LaLaLu kidscafé, prvá kaviareň z kórejského konceptu “kidscafé” v nákupnom centre Parndorf, Rakúsko. Identita kombinuje poznateľnosť, učenie tvarov
Design značky lízingovej spoločnosti RS LEASE, ktorá prenajíma rušne na Slovensku a v Českej republike. Vytvoril som písmo “Rolling Stock Regular”, ktorého
Nová značka obytných campervanov KARAFUN, ktorá s dobrodružstvom a zábavou vznikla z claimu značky. Kombinuje písmo inšpirované cestami, hippies tvarmi & farebného
Od prvého strihu až po dlhoročnú spoluprácu. Kombináciou ostrihaním písmena B na E & barber/hiphop kultúry vznikla nová značka pre Erika Bartoviča,
Personal identity pre fotografa Matúša Zeťaka, ktorá kombinuje symbol foťáka a písmena T & odvážnu typografiu, odkazom na jeho charakteristickú osobnosť a
Módna značka fiber-optic oblečenia YMYW z Las Vegas v USA bola vytvorená kombináciou jednoduchej rotácie a digitálného štýlu, ktorá reprezentuje produkty a