Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu výrobcu a produktov, čo je základ pre vznik ďalších nových subbrandov a produktov.
Vizuálny štýl opisuje prirodzené postupy a guráž značky. Základom sa stala výrazná kopýtková typografia a tradičný tvar farmárskej ceduľky, ktorý tvorí logo značky. S tým sa flexibilne pracuje naprieč celou komunikaciou značky a produktov.
The new design of the KRAVA&Company brand was created by unifying visual communication, which can improve recognition, communication of the brand & products. It practically and visually separates the communication of the manufacturer and products, thereby providing the basis for the creation of other new sub-brands and products.
The visual style describes the natural processes and guts of the brand. The basis is a distinctive serif typography and the traditional shape of a farm sign, which forms the brand’s logo. This is used flexibly across all brand and product communication.
#design #patrikcaky #krava #cow #identity
Marketinger
![](https://patrikcaky.sk/wp-content/uploads/2023/10/Autor-clanku-patrikcaky.jpg)
Autor designu
patrikcaky© design
Design vizuálnej komunikácie
Pracujem v Bratislave, Slovensko
design@patrikcaky.sk