Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu.
Inšpiráciu a skvelé nápady ktoré využívam pri práci získavam zo šťastného a nevšedného života dizajnéra. Každý deň si užívam život & aktivity ktoré podporujú moju zvedavosť a kreativitu. Práve to ma ženie do každého nového projektu s nadšením a motiváciou vytvárať design, ktorý dokáže oveľa viac, než len jednoducho vyzerať. Dokáže vytvoriť emóciu, hodnotu alebo charakter.
YMYW Messy Mind
#design #patrikcaky #yourmindyourworld #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/ymyw-your-mind-your-world/
Behance portfolio: behance.net/gallery/106662457/YMYW-Your-Mind-Your-World
Design kolekcie/Merchandise 💭✏️🤟🏻〽️🪩
Design kolekcie oblečenia značky YMYW bola spolupráca, z ktorej boli vytvorené nové, unikátne produkty značky. Kolekcia obsahuje viacero zaujímavých prevedení oblečenia a farebnosti potlače. Tá je doplnkom svietiacich optických vláken, ktoré robia YMYW No.1 produktmi vo svete oblečenia & zábavy.
ZETAK
#design #patrikcaky #photography #matuszetak #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/zetak-matus-zetak-photography/
Behance portfolio: behance.net/gallery/106637551/MatusZetak-Photography-Event-Photographer
Značka/Logo 💭✏️📷🧨
Personal identity pre fotografa Matúša Zeťaka, ktorá kombinuje symbol foťáka a písmena T & odvážnu typografiu, odkazom na jeho charakteristickú osobnosť a prácu.
Barber Erik Bartovič / BarbErik
#design #patrikcaky #barber #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/barberik-barber-erik-bartovic/
Behance portfolio: behance.net/gallery/106637555/BarbErik-Haircuts-by-Erik-Bartovic
Značka/Logo 💭✏️💈🤟🏻
Od prvého strihu až po dlhoročnú spoluprácu. Kombináciou ostrihaním písmena B na E & barber/hiphop kultúry vznikla nová značka pre Erika Bartoviča, holiča s pôsobením v Bratislave.
Sectec Security Day 2019
#design #patrikcaky #sectec #ssd2019 #event
Behance portfolio: behance.net/gallery/170068617/Sectec-Security-Day-2019
Značka/Logo💭✏️🔒🖥️
Design identity konferencie Sectec Security Day 2019 od spoločnosti Sectec bolo zadanie, ktoré som okamžite precítil. Vizuálnu komunikáciu som postavil na kombinácii digitálneho písma, ktoré sa skladá z viacerých rezov. Tie sú vizuálnou referenciou na digitálne témy, ktoré sú zameraním udalosti SSD. Teší ma veľmi, že tieto vizuálne nastavenia sa stali základom pre budúce SSD konferencie a som veľmi zvedavý aké spolupráce prinesú ďalšie ročníky konferencie.
Marketinger
Sectec Security Day 2020
#design #patrikcaky #sectec #ssd2020 #event
Behance portfolio: behance.net/gallery/170068895/Sectec-Security-Day-2020
Značka/Logo💭✏️🔒🖥️
Design identity konferencie Sectec Security Day 2020 od spoločnosti Sectec bolo pokračovaním vizuálnej komunikácie, ktorá sa pozadím prispôsobila k hlavnej téme udalosti. Pozadie hlavného vizuálu dostalo novú tvár, v podobe animácie geometrických tvarov.
Marketinger
Lalalu kidscafé
#design #patrikcaky #kidscafe #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/lalalu-kidscafe/
Behance portfolio: behance.net/gallery/140153191/Lalalu-Kids-Cafe
Značka/Logo 💭✏️👨👩👦👦🛍️🛝
Design vizuálnej identity pre LaLaLu kidscafé, prvá kaviareň z kórejského konceptu “kidscafé” v nákupnom centre Parndorf, Rakúsko. Identita kombinuje poznateľnosť, učenie tvarov & hravosť detí.
Marketinger
KRAVA&Company
#design #patrikcaky #krava #cow #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/kravacompany/
Behance portfolio: behance.net/gallery/140161743/Krava-Company
Značka/Logo 💭✏️🥩🐂🤟🏻
Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu výrobcu a produktov, čo je základ pre vznik ďalších nových subbrandov a produktov.
Visual Style
Vizuálny štýl opisuje prirodzené postupy a guráž značky. Základom sa stala výrazná kopýtková typografia a tradičný tvar farmárskej ceduľky, ktorý tvorí logo značky. S tým sa flexibilne pracuje naprieč celou komunikaciou značky a produktov.
Marketinger
GROTTO / Sunshine Vege
#design #patrikcaky #grotto #fastfood #sandwich #sunshinevege
Behance portfolio: behance.net/gallery/140160981/Grotto-Sunshine-Vege
Design kolekcie/Produkty 💭✏️☀️🥪😋
Rastlinné sendviče Sunshine Vege od značky GROTTO sú chutnou a zdravou pochúťkou slovenského rýchleho občerstvenia. Slniečko, trikolóra produktov a reggae(vege) tóny sa stali hlavnou témou vizuálnej komunikácie. Rastlinné sendviče tak dostali design, ktorý sme v Marketingeri rozpracovali do produktov, médií a kampane. S tým nám nádherne pomohli spolupráce s Medial Banana a Sajfom, ktorí nám svojím hlasom odprezentovali túto chutnú kolekciu sendvičov od značky GROTTO.
Marketinger
GROTTO
#design #patrikcaky #grotto #logo #fastfood #bageta
Showcase: patrikcaky.sk/projects/grotto/
Behance portfolio: behance.net/gallery/170913629/GROTTO-Redesign
Značka/Logo Redesign 💭✏️🥖🥪😋
Redesign značky nemusí znamenať zahodenie starého a tvorbu nového, ale aj úprava starého k lepšiemu. Základom redesignu značky GROTTO bolo zjednotenie vizuálnej komunikácie, ako aj napríklad jednotná farebnosť & tvar loga v aplikáciách. Staré logo sa doplnilo o tvar bagety, ktorá zlepšila funkčnosť a poznateľnosť značky GROTTO.
GROTTO – Redesign Visual Style/Touchpoints
Nový design vizuálnej komunikácie značky GROTTO bol hlavne inšpirovaný hladom. Nový zig-zag tvar, ktorý je asociáciou pôžitku hladného trhania obalu definoval nielen nový symbol. Tvar trhania v kombinácii s odvážnou typografiou, opakujúcimi sa vzormi a farebnosťou produktov definovali nový základ vizuálnej identity značky GROTTO. 🥖🥪😋 Pôžitok z plnej chuti.
GROTTO – Redesign Labeling/Packing
Vytvorenie nového designu pre obaly produktov značky GROTTO bola zábavná kreatívna spolupráca. Práve z nej vznikol vizuálny systém, ktorý dokáže zlepšiť poznateľnosť a odlíšiteľnosť produktov na trhu a medzi ľuďmi, ktorí nestíhajú život.
Marketinger
RS LEASE / Rolling Stock Company
#design #patrikcaky #rslease #train #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/rs-lease/
Behance portfolio: behance.net/gallery/140161553/RS-Lease
Značka/Logo 💭✏️🚈🚊🤟🏻
Design značky lízingovej spoločnosti RS LEASE, ktorá prenajíma rušne na Slovensku a v Českej republike. Vytvoril som písmo “Rolling Stock Regular”, ktorého typeface je dizajnovaný špecifickým charakterom, ktorý bol inšpirovaný vlakovou prepravou. Unikátnosť písma prináša značke a lepšiu poznateľnosť na trhu.
Marketinger
DeerMates
#design #patrikcaky #deermates #wood #logo #identity
Behance portfolio: behance.net/gallery/140161887/Deermates
Značka/Logo 💭✏️🙋🙋♂️🌳🎁
Design novej značky Deermates vznikol z inšpirácie prírody, priateľstva a spoločných princípoch ktoré formujú produkty a značku Deermates. Gravírovanie do produktov ako referencia na zvieracie odtlačky v prírode bola predloha na tvorbu loga. Z odtlačku jeleňa vzniklo písmeno a symbol M, ktoré doplnilo štýlové scriptové písmo.
Visual Style
S odkazom na prírodu je vizuálny štýl značky Deermates definovaný textúrami a tvarmi prírody. Kombinácia prírodných vzorov a farieb s expresívnou typografiou zvyšuje aplikáciam značky a produktom zapamäteľnosť a unikátnosť.
Marketinger
Vesantech
#design #patrikcaky #vitamin #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/vesantech/
Behance portfolio:behance.net/gallery/158643217/Vesantech
Značka/Logo 💭✏️🌿🔬🧬
Design značky Vesantech je odkazom na vývoj lipo vitaminov a zdravý život. Symbolom zdravých vitamínov značky Vesantech sa stala iniciála V, ktorej negatívny priesor vyplnil organický tvar listu, čo je odkazom na prírodu a naše zdravie. Prírodné a olejové farby v spolupráci s charakteristickou typografiou a oragnickými tvarmi nastavili štýl komunikácie značky Vesantech.
Marketinger
KARAFUN Campervans
#design #patrikcaky #karafun #campervans #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/karafun-campervans/
Behance portfolio: behance.net/gallery/174461443/KARAFUN-Campervans
Značka/Logo 💭✏️☀️🚐🏞️
Nová značka obytných campervanov KARAFUN, ktorá s dobrodružstvom & zábavou vznikla z claimu značky. Design kombinuje písmo inšpirované cestami, hippies tvarmi & farebného pozadia krajiny. „Za dobrodružstvom a zábavou s Karafunom.“
Visual Style
Cestovanie, príroda a dobrodružstvo inšpirovalo vizuálny štýl komunikácie značky KARAFUN. Panoráma prírody je nádherným pozadím, ktoré dokáže vytvoriť z cestovania nezabudnuteľný zážitok. Jednoduché & poznateľné pozadie v kombinácii s farbami je referencia na krásy prírody, ktoré robia cestu cieľom. O tom by vedeli povedať viac Jožko a Dorka, ktorí sú vášniví cestovatelia a tvorcovia projektu KARAFUN.
Záver
Získajte aj vy inšpiráciu a skvelé nápady zo šťastného a nevšedného života. Garanciou je život plný pekných momentov, ktoré Vás zakaždým posunú bližšie k vysnívanému životu. Základom je jednoducho robiť to, čo Vás baví a napĺňa.
Autor designu
patrikcaky© design
Design vizuálnej komunikácie
Pracujem v Bratislave, Slovensko
design@patrikcaky.sk