Design Showcase 1.0, značky & vizuálna komunikácia

Kombinácia designu & vizuálnych pravidiel vytvára vizuálnu komunikáciu.

Inšpiráciu a skvelé nápady ktoré využívam pri práci získavam zo šťastného a nevšedného života dizajnéra. Každý deň si užívam život & aktivity ktoré podporujú moju zvedavosť a kreativitu. Práve to ma ženie do každého nového projektu s nadšením a motiváciou vytvárať design, ktorý dokáže oveľa viac, než len jednoducho vyzerať. Dokáže vytvoriť emóciu, hodnotu alebo charakter.

YMYW Messy Mind

#design #patrikcaky #yourmindyourworld #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/ymyw-your-mind-your-world/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/106662457/YMYW-Your-Mind-Your-World

Design kolekcie/Merchandise 💭✏️🤟🏻〽️🪩

Design kolekcie oblečenia značky YMYW bola spolupráca, z ktorej boli vytvorené nové, unikátne produkty značky. Kolekcia obsahuje viacero zaujímavých prevedení oblečenia a farebnosti potlače. Tá je doplnkom svietiacich optických vláken, ktoré robia YMYW No.1 produktmi vo svete oblečenia & zábavy.

ZETAK

#design #patrikcaky #photography #matuszetak #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/zetak-matus-zetak-photography/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/106637551/MatusZetak-Photography-Event-Photographer

Značka/Logo 💭✏️📷🧨

Personal identity pre fotografa Matúša Zeťaka, ktorá kombinuje symbol foťáka a písmena T & odvážnu typografiu, odkazom na jeho charakteristickú osobnosť a prácu.

Barber Erik Bartovič / BarbErik

#design #patrikcaky #barber #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/barberik-barber-erik-bartovic/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/106637555/BarbErik-Haircuts-by-Erik-Bartovic

Značka/Logo 💭✏️💈🤟🏻

Od prvého strihu až po dlhoročnú spoluprácu. Kombináciou ostrihaním písmena B na E & barber/hiphop kultúry vznikla nová značka pre Erika Bartoviča, holiča s pôsobením v Bratislave.

Sectec Security Day 2019

#design #patrikcaky #sectec #ssd2019 #event
Behance portfolio:
behance.net/gallery/170068617/Sectec-Security-Day-2019

Značka/Logo💭✏️🔒🖥️

Design identity konferencie Sectec Security Day 2019 od spoločnosti Sectec bolo zadanie, ktoré som okamžite precítil. Vizuálnu komunikáciu som postavil na kombinácii digitálneho písma, ktoré sa skladá z viacerých rezov. Tie sú vizuálnou referenciou na digitálne témy, ktoré sú zameraním udalosti SSD. Teší ma veľmi, že tieto vizuálne nastavenia sa stali základom pre budúce SSD konferencie a som veľmi zvedavý aké spolupráce prinesú ďalšie ročníky konferencie.
Marketinger

Sectec Security Day 2020

#design #patrikcaky #sectec #ssd2020 #event
Behance portfolio:
behance.net/gallery/170068895/Sectec-Security-Day-2020

Značka/Logo💭✏️🔒🖥️

Design identity konferencie Sectec Security Day 2020 od spoločnosti Sectec bolo pokračovaním vizuálnej komunikácie, ktorá sa pozadím prispôsobila k hlavnej téme udalosti. Pozadie hlavného vizuálu dostalo novú tvár, v podobe animácie geometrických tvarov.
Marketinger

Lalalu kidscafé

#design #patrikcaky #kidscafe #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/lalalu-kidscafe/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/140153191/Lalalu-Kids-Cafe

Značka/Logo 💭✏️👨‍👩‍👦‍👦🛍️🛝

Design vizuálnej identity pre LaLaLu kidscafé, prvá kaviareň z kórejského konceptu “kidscafé” v nákupnom centre Parndorf, Rakúsko. Identita kombinuje poznateľnosť, učenie tvarov & hravosť detí.
Marketinger

KRAVA&Company

#design #patrikcaky #krava #cow #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/kravacompany/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/140161743/Krava-Company

Značka/Logo 💭✏️🥩🐂🤟🏻

Nový design značky KRAVA&Company vznikol zjednotením vizuálnej komunikácie, ktorá dokáže zlepšiť poznateľnosť a komunikáciu značky / produktov. Prakticky a vizuálne oddeľuje komunikáciu výrobcu a produktov, čo je základ pre vznik ďalších nových subbrandov a produktov.

Visual Style

Vizuálny štýl opisuje prirodzené postupy a guráž značky. Základom sa stala výrazná kopýtková typografia a tradičný tvar farmárskej ceduľky, ktorý tvorí logo značky. S tým sa flexibilne pracuje naprieč celou komunikaciou značky a produktov.
Marketinger

GROTTO / Sunshine Vege

#design #patrikcaky #grotto #fastfood #sandwich #sunshinevege 
Behance portfolio:
behance.net/gallery/140160981/Grotto-Sunshine-Vege

Design kolekcie/Produkty 💭✏️☀️🥪😋

Rastlinné sendviče Sunshine Vege od značky GROTTO sú chutnou a zdravou pochúťkou slovenského rýchleho občerstvenia. Slniečko, trikolóra produktov a reggae(vege) tóny sa stali hlavnou témou vizuálnej komunikácie. Rastlinné sendviče tak dostali design, ktorý sme v Marketingeri rozpracovali do produktov, médií a kampane. S tým nám nádherne pomohli spolupráce s Medial Banana a Sajfom, ktorí nám svojím hlasom odprezentovali túto chutnú kolekciu sendvičov od značky GROTTO.
Marketinger

GROTTO

#design #patrikcaky #grotto #logo #fastfood #bageta
Showcase: patrikcaky.sk/projects/grotto/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/170913629/GROTTO-Redesign

Značka/Logo Redesign 💭✏️🥖🥪😋

Redesign značky nemusí znamenať zahodenie starého a tvorbu nového, ale aj úprava starého k lepšiemu. Základom redesignu značky GROTTO bolo zjednotenie vizuálnej komunikácie, ako aj napríklad jednotná farebnosť & tvar loga v aplikáciách. Staré logo sa doplnilo o tvar bagety, ktorá zlepšila funkčnosť a poznateľnosť značky GROTTO.

GROTTO – Redesign Visual Style/Touchpoints

Nový design vizuálnej komunikácie značky GROTTO bol hlavne inšpirovaný hladom. Nový zig-zag tvar, ktorý je asociáciou pôžitku hladného trhania obalu definoval nielen nový symbol. Tvar trhania v kombinácii s odvážnou typografiou, opakujúcimi sa vzormi a farebnosťou produktov definovali nový základ vizuálnej identity značky GROTTO. 🥖🥪😋 Pôžitok z plnej chuti.

GROTTO – Redesign Labeling/Packing

Vytvorenie nového designu pre obaly produktov značky GROTTO bola zábavná kreatívna spolupráca. Práve z nej vznikol vizuálny systém, ktorý dokáže zlepšiť poznateľnosť a odlíšiteľnosť produktov na trhu a medzi ľuďmi, ktorí nestíhajú život.
Marketinger

RS LEASE / Rolling Stock Company

#design #patrikcaky #rslease #train #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/rs-lease/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/140161553/RS-Lease

Značka/Logo 💭✏️🚈🚊🤟🏻

Design značky lízingovej spoločnosti RS LEASE, ktorá prenajíma rušne na Slovensku a v Českej republike. Vytvoril som písmo “Rolling Stock Regular”, ktorého typeface je dizajnovaný špecifickým charakterom, ktorý bol inšpirovaný vlakovou prepravou. Unikátnosť písma prináša značke a lepšiu poznateľnosť na trhu.
Marketinger

DeerMates

#design #patrikcaky #deermates #wood #logo #identity
Behance portfolio:
behance.net/gallery/140161887/Deermates

Značka/Logo 💭✏️🙋🙋‍♂️🌳🎁

Design novej značky Deermates vznikol z inšpirácie prírody, priateľstva a spoločných princípoch ktoré formujú produkty a značku Deermates. Gravírovanie do produktov ako referencia na zvieracie odtlačky v prírode bola predloha na tvorbu loga. Z odtlačku jeleňa vzniklo písmeno a symbol M, ktoré doplnilo štýlové scriptové písmo.

Visual Style

S odkazom na prírodu je vizuálny štýl značky Deermates definovaný textúrami a tvarmi prírody. Kombinácia prírodných vzorov a farieb s expresívnou typografiou zvyšuje aplikáciam značky a produktom zapamäteľnosť a unikátnosť.
Marketinger

Vesantech

#design #patrikcaky #vitamin #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/vesantech/
Behance portfolio:behance.net/gallery/158643217/Vesantech

Značka/Logo 💭✏️🌿🔬🧬

Design značky Vesantech je odkazom na vývoj lipo vitaminov a zdravý život. Symbolom zdravých vitamínov značky Vesantech sa stala iniciála V, ktorej negatívny priesor vyplnil organický tvar listu, čo je odkazom na prírodu a naše zdravie. Prírodné a olejové farby v spolupráci s charakteristickou typografiou a oragnickými tvarmi nastavili štýl komunikácie značky Vesantech.
Marketinger

KARAFUN

#design #patrikcaky #karafun #campervans #logo #identity
Showcase: patrikcaky.sk/projects/karafun-campervans/
Behance portfolio:
behance.net/gallery/174461443/KARAFUN-Campervans

Značka/Logo 💭✏️☀️🚐🏞️

Nová značka obytných campervanov KARAFUN, ktorá s dobrodružstvom & zábavou vznikla z claimu značky. Design kombinuje písmo inšpirované cestami, hippies tvarmi & farebného pozadia krajiny. „Za dobrodružstvom a zábavou s Karafunom.“

Visual Style

Cestovanie, príroda a dobrodružstvo inšpirovalo vizuálny štýl komunikácie značky KARAFUN. Panoráma prírody je nádherným pozadím, ktoré dokáže vytvoriť z cestovania nezabudnuteľný zážitok. Jednoduché & poznateľné pozadie v kombinácii s farbami je referencia na krásy prírody, ktoré robia cestu cieľom. O tom by vedeli povedať viac Jožko a Dorka, ktorí sú vášniví cestovatelia a tvorcovia projektu KARAFUN.

Záver

Získajte aj vy inšpiráciu a skvelé nápady zo šťastného a nevšedného života. Garanciou je život plný pekných momentov, ktoré Vás zakaždým posunú bližšie k vysnívanému životu. Základom je jednoducho robiť to, čo Vás baví a napĺňa.

Autor článku

patrikcaky© design
Design vizuálnej komunikácie
Pracujem v Bratislave, Slovensko
design@patrikcaky.sk